... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

انتخابات (2)

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

تصمیم داشتم همتونو به رستوران و کافی شاپ دعوت کنم

 

 .

 

 .

 

 .

 

 بعد با خودم گفتم 

 

 به یه چیزی دعوتتون کنم که سودی هم براتون داشته باشه

 

 رستوران و کافی شاپ که چاقتون میکنه

 

 .

 

 پس تصمیم گرفتم شما رو به ایمان، تقوا و عمل صالح دعوت کنم :)

 

 باشد که رستگار شوید!

______________________________________________________________________

 

 

آقا جان یک سوالی برای من پیش اومده.

 

مگر ایران (به گفتهء اوباما) 150 میلیارد دلار اموال بلوکه شده در امریکا نداره؟؟ + و ++

 

مگر سابقهء بلوکه کردن این اموال به زمان انقلاب و حمله به سفارت برنمی گرده؟؟

 

---

 

حالا برخی ها (منظورم سیاسیون هستند وگرنه ملت که حق دارند بنالند) دارن خودشون رو تکه پاره می کنند که تقصیر احمدی نژاد بود که امریکا دو میلیارد برداشت! جالب اینجاست که از رو هم نمی رن و ول کن معامله هم نیستند!

 

فارغ از اینکه مقصر واقعی در این میان کدام دولت بوده است، و اینکه ایا دولت ها عملا در این میان کاره ای بوده اند یا خیر؛

 

باید به دولت فعلی گفت باشه. پریدن دو میلیارد تقصیر دولت قبل. حالا شما این دو میلیارد رو ول کن. الان برو اون یک صد و چهل و خورده ای میلیارد دلاری که طبق "برجام" باید از امریکا پس می گرفتی، و بابتش صنعت هسته ای مملکت رو گرو گذاشتی، پس بگیر.

 

حالا اون سی میلیارد دلار ضرر از بابت کن فیکون کردن تاسیسات هسته ای و سالی نزدیک پنجاه میلیارد دلار ضرر از بابت ارزان شدن نفت رو به حساب نمیاریم!

 

یه پستی گذاشته بودم که...:

انتخابات (1)

 

اینم سندش:

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱