... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

خندوانه

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ
دیروز رفتم طرح سنگ قبر پدرم رو دیدم تا اگه ایرادی داره قبل از اینکه پیاده بشه بگم تا بر طرفش کنند‌. وقتی عکس روی سنگ رو دیدم هنگ کردم. مثل بوکسوری که هوک چپ و راست خورده باشه. تا شب گیج گیج بودم.
هنوز که هنوزه باورم نشده
وقتی تاکسی ای رو میبینم یا صدای ماشینی رو میشنوم که جلو خونه پارک می کنه ناخودآگاه دنبالش می کنم به این امید که پدرم باشه.
چند روز پیش تو خواب دیدم یکی داره زنگ خونه مادربزرگ اینا رو می زنه. پا شدم رفتم از آیفون تصویری ببینم کیه دیدم پدرمه. داد زدم که بابا است، اومد... که یک دفعه تصویرش فید شد.
چند روز پیش رفتم ۵۰۰ هزار ریختم تو خزانه دولت تا اگه احتمالا پدرم تو این ۵۷ سال زندگیش به بیت المال خسارتی زده باشه یا به نحوی مدیون باشه جبران بشه.
امروز بعد از ظهر قراره با دایی م برم سنگ قبر رو جا بذاریم.
قانون روز بد رو نصف شب نوشتم، چند ساعت بعد بهم زنگ زدند که خودت رو برسون که حال پدرت خوب نیست ( دروغ میگفتن، پدرم فوت کرده بود). یه قانون دیگه براتون می نویسم، دلیل اعتبارش هم صحت قوانین قبلی است:
نوشتم و پاکش کردم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶

نظرات  (۵)

وقتی زنگ زدن بگن حال مامان بزرگت خوب نیست
تمام مسیر تهران تا تبریز سعی میکردم دروغشونو باور کنم
می دونستم دروغ میگن
میدونستم خوب نبودن حالش دلیل خوبی نیست که بگن امتحانامو بی خیال شم برم
تا دم در خونه شونم باور کرده بودم که فقط حالش خوب نیست
حتی با دیدن لباس مشکیشونم بازم دلم میخواستم دروغشون راست باشه
دلم میخواست این طور که اینا میگن باشه که حداقل برای آخرین بارم که شده باهاش حرف بزنم
ببینمش
برای خوب شدنش دعا کنم
ولی خب...
از بچگی با پدر بزرگ و مامان بزرگم بزرگ شده بودم خیلی وابسته و دلبسته شون بودم
سخته
خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه
سلام
خداصبرتونو زیاد کنه
متاسفانه یا خوشبختانه من از تلخ ترین قسمت زندگیتون وارد این وبلاگ جدید شدم.
پاسخ:
سلام
چهل روز گذشت
خدابیامرزدشون
پاسخ:
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزد
ممنون
سلام 
میگه پدرم اسب میشد من سوار دنیا شکار 
دنیا سوار شد پدر شکار و من بدون اسب 
خداوند رحمت کنه همه پدران رو 
پاسخ:
سلام

آمین
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۸ ماشین آلات upvc | ماشین آلات شیشه دوجداره
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
God willing