... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

ادب را از که آموختی؟ از شما!!!

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

طرف بعد مدتها زنگ زده که مثلا حال منو بپرسه.

خوشحال از اینکه بالاخره یکی یادش افتاد که بعد پدرم "من و مادرم" زنده هستیم.

بعد سلام و احوال پرسی می گه: به مادرت زنگ می زنیم گوشیش خاموشه، خونه مادر بزرگت هم که تلفن رو بر نمی دارن...


من: کی زنگ زده بودید؟ حتما شارژ گوشیش توم شده. الآن که روشنه چون نیم ساعت پیش باهاش صحبت می کردم!


ایشون: نمی دونم، حتما نمی خواد با ما صحبت کنه که جواب تلفن رو نمی ده! (می فهمی خاموش بودن گوشی به چه معناست؟)


ایشون: حتما مرتب می ری شهرستان که مادرت رو ببینی؟ خودت رو درگیر نکن، به درسات برس، این (مادرت) هم یکی مثل بقیه، مردم مگه شوهرشون نمی میره؟


ایشون: از طرف من حتمااا به مادرت سلام برسون، یادت نره هااا.


پرانتز باز

حاج خانم زنگ زدی حالم بگیری [جمله ایهام داشت] ؟

فکر کنم یه حداقل IQ ی دارم که بفهمم داری الکی بهونه میاری!

لطفا کم کاری خودت رو دوش اینو اون ننداز.

حتما شارژش تموم شده و خاموش بوده، گوشیش که تا ابد خاموش نمی مونه. مادربزرگم هم حتمااااااااااا شماره شما رو حفظ ه و وقتی می بینه شما دارید زنگ می زنید بر نمی داره. اون بنده خدا شماره منو هم به زور حفظ ه چه برسه به شما که سالی نیم بار هم زنگ نمی زنید.

از اونجایی که مرتب به گوشی مادرم زنگ می زنم می دونم کی گوشیش خاموش بوده، آخرین باری که خاموش بوده مربوط میشه به سه چهار روز قبل.

آره مرتب می خوام بهش سر بزنم تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

سلام برسون یعنی اینکه من دیگه زنگ نمی زنم! به درک!!!

پرانتز بسته

پدر من و شوهر مادر من مرده یه عده دیگه طلبکار شدن. چند ماه پیش به خاله خان باجی ها (اتفاقا نر هم بود) به صورت غیر مستقیم گفتم که تو این شرایط بیشتر از من این مادرم هست که نیاز به حمایت دارد، من به عنوان پسرش تا اونجای که بتونم وظایف خودم رو انجام می دم اما دیگه نمی تونم نقش خواهر، جاری، خواهر شوهر، برادر شوهر و ... را برایش بازی کنم. اجازه ندهید فکر کنه بعد از پدرم حلقه اتصال او به خانوده هم بریده شده. دست مریزاد که خوب بزرگتری کردید، جالبه که هر کدومشون هم برای خودشون شیــــــــخی هستند.
این نیز بگذرد اما رو سیاهی برای زغال ( و به روایتی ذغال) بماند.

متاسفانه
تو این چند وقته بیشتر شماره حساب و شماره کارتشون به رخ من کشیدند تا فهم و شعورشون.


تو بگو یه ذره

اپسیلون کینه ای ازشون ندارم. بعضیا اصلا ارزش این رو ندارن که ازشون ناراحت بشی. یکی که داره برات شکلک در میاره بیشتر از اینکه تو رو مسخره کنه داره قیافه خودش رو کج و کوله می کنه.

پنج شنبه
تو این روزا برای پدرم من هم دعا کنید. پیشاپیش ممنون

لطفا کامپیوتری فکر کنید
یک رشته عدد داریم (مثلا 10 تا) که به صورت رندم توی یک ستون از بالا به پایین چیده شده اند. سریع ترین الگوریتمی که بتواند بزرگترین عدد این رشته را به ما دهد چیست؟ یعنی نیاییم دونه دونه این اعداد رو چک بکنیم.



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰

نظرات  (۷)

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۷ شباهنگ (تورنادوی سابق)
خب چه اشکالی داره دونه دونه چک کنیم؟
اگه رندومه مجبوریم دونه دونه چک کنیم خب
که عددی از قلم جا نیافته
این روش سریع نیست ولی مطمئنه
(من به راه مطمئن بیشتر از راه سریع اعتقاد دارم)
ابتدا فرض کنید که عدد اول از همه بزرگ‌تر است. بعد اعداد بعدی را به ترتیب با آن مقایسه کنید. اگر عددی را پیدا کردید که بزرگ تر از عدد فرضی‌تان بود، آن را بزرگترین عدد در نظر بگیرید و این روال را تا انتها انجام دهید
در نهایت بزرگترین عدد به دست می آید.
پاسخ:
نوچ
تابع هدف ما به دست آوردن سریع عدد بزرگتر است نه صرفا به دست آوردن عدد بزرگتر.
این جوری باید هر 10 عدد رو بخونیم که قابل قبول نیست.
اشکالش این باشه که در حجم عظیم داده شما با کند شدن سرعت عملکرد دستگاه مواجه خواهید بود.
اگر هر بررسی در یک میکروثانیه انجام بشه در یک مجموعه یک میلیاردی 1000 ثانیه طول خواهد کشید که جواب رو به شما بده. اگر این خروجی برای شما حیاتی باشه و باید هرچه سریعتر جواب رو به دست یک پردازنده بعدی بدهید بعد 1000 ثانیه قطعا حیات شما به خطر خواهد افتاد.

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ شباهنگ (تورنادوی سابق)
پاسخ:

این روش هم نوچ
بهتر بود اما راضی کننده نیست
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ شباهنگ (تورنادوی سابق)
بازم روش فکر می‌کنم
به نظرم تعداد گام ها همونه ینی ثابته
شما سرعت گام هارو بیشتر کن

+حواسم پرت سوالتون شد یادم رفت کامنت اصلی رو بذارم
خواستم بگم قشنگ ترین صفت خدا به نظرم همین جبار بودنشه
جبران میکنه
هم برای شما
هم اونایی که زنگ زدن و اون حرفارو زدن :)
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۲ شباهنگ (تورنادوی سابق)
از نگار پرسیدم
اون دیجیتالیه و حرفش برام حجته
میگه اگه داده ها n تا باشه تعداد عملیات کمتر از n نیست
اگه همه رو بخواین سورت کنید حداقل n log n  میشه

برای افزایش سرعت، به فکر روش های سخت افزاری باشید نرم افزارش تا همین حد جواب میده


پاسخ:
باید یه روش جدیدی باشه.
فرض کنید تمام اعداد ما 8 بیتی هستند. شاید این جوری یه فرجی حاصل بشه.

سلام
چه جالب، پس فقط تو دور و اطراف ما از این ادما نیستند، همه جا پیدا میشه.
یه سوال دیگه، دقیقا سوال اخرت چه ربطی داشت به مطالب اولت؟؟؟ نکنه بحث فلسفیه؟
پاسخ:
سلام
بله دیگه...
هیچ ربطی نداشت. سوالی بود که یه اجنبی توی یه فرومی پرسیده بود، گفتم شاید بلد بودید.
فلسفه چیه؟ کفر می گی؟برو از دهنت رو آب بکش!!!
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۲ شباهنگ (تورنادوی سابق)
8 بیت که سهله 800 بیتم باشه باید از بیت آخر که ارزشش بیشتره مقایسه کنیم 
ولی علم در حال پیشرفته
نگران نباشید
بالاخره یه راهی پیدا میشه
یا راهی خواهیم یافت
یا راهی خواهیم ساخت
همینا که شباهنگ در مورد سوال رشته اعداد گفت:دی

ضمن اینکه این شرایطی که تو خاله خان باجی ها دارین به شکل جالبی بعد از رفتن مامان تو این دو ماه ما داریم تجربه می کنیم:| من به شخصه معتقدم زنگ هم میزنن اصلا نباید جواب داد تا چشمانشان در اید:|

+خدا پدرتون رو بیامرزه:(
پاسخ:
Welcome
بله مثل اینکه ناچاریم مقایسه را از بیت با ارزش شروع کنیم بیایم پایین.

نمیشه ازشون بیشتر از این انتظار داشت، مریض ن دست خودشون نیست.

خدا مادر شما رو هم بیامرزد
الفاتحه...