... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

شغل: دسته بند آدما

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

آدما دو دسته اند:

دسته اول اونایی هستند که از من پولدارترند که همه شون دزد و حروم خورند.

دسته دوم هم اونایی هستند که وضع مالی شون از من بدتره که خب اونا هم بلا شک بی عرضه و دست و پا چلفتی اند.

خودم هم از توی دسته سوم دارم براتون بای بای می کنم.


با تشکر

نیم رخ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷

نظرات  (۱)

من چون چهارو دوست دارم می‌رم دسته‌ی چهارم.
دسته‌ی چهارم، آدمایی هستن که پولدارن ولی پول ندارن
ینی آدمایی که 5 میلیون و ششصد و هشتاد تومن فیش می‌خوره به اسمشون و قراره 5 تومن دیگه‌شم بزنن به نامشون ولیکن یک ریالشم قرار نیست بره تو جیب مبارکشون.

+ آیکونِ یه دانشجویِ خسته‌ی از امتحان برگشته‌ی در به درِ بانک‌ها که می‌خواد این 5 میلیون و اندی تومنو برداره و بره مالزی تجارت کنه باهاش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی