... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

مافین شکلاتی

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

 

هییییییس! مادرم نفهمه

×××پدر، تولدت مبارک ×××

هدیه برای پدرم: 

 

 


برای شما: 

 

 
 
 

 

 

+++ وقتی راهتون دادم که بیاین تو پس هدیه تون هم فراموش نشه...

یکی الرحمن هدیه کرد، خدا خیرش بده

شما چی؟

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹

نظرات  (۴)

من هم هر چی فک میکنم هدیه ای بهتر از قرآن ندارم:)
انشاالله که خدا به شما و مادرتون عمر مفید بده و پدرتون هم اونجا  آرامش داشته باشن :)
پاسخ:
:)
سلام
 روحشون همیشه در آرامش باشن ان شا الله
هدیه منم یه فاتحه برای آن مرحوم و آرامش و شادی برای مادر شما و شخص شما
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ شباهنگ (تورنادوی سابق)
1- از صبح دارم فکر میکنم اون ساعتو کجا دیدم
الان به این نتیجه رسیدم لابد ساعت پدرتونه
و با بررسی عکس پست 2=1-3 دیدم زهی خیال باطل! بند اون ساعت مشکی بود
فرضیه جدیدم اینه که همونه که مال خودتونه و یه بارم تو مترو گم شده بود و فرضیه درستی به نظر میرسه
2- تا حالا بیشتر از 100 بار الرحمن خوندم و تقریبا حفظم ولی امروز تصمیم گرفتم با پرهیزکار بخونم و متوجه شدم یکی از کلماتو اشتباه خوندم تا حالا!
تطغو فی المیزانو با تشدید میخوندم و تشدید نداشته ظاهراً :(
3- تازه می‌فهمم وقتی عکس کیک میذارم و دل خواننده هارو آب می‌کنم اونا چی میکشن... شکلاتی باشه دیگه بدتر! نکنید این کارو... معصیت داره
پاسخ:
اون سال پدر و مادرم دم عید رفته بودند تبریز و من تهران بودم. این ساعت رو از اونجا برام هدیه خریده بودند، چون ساعت خودم رو هدیه داده بودم به یکی از دوستام. اون دوستم هم بعد عید یه ساعت برام هدیه داد! که کپی ساعتی بود که پدر ومادرم برام خریده بودند با کمترین تفاوت. منم ساعت پدر و مادرم رو انداختم دستم و ساعتی که دوستم بهم داده بود را هدیه کردم به پدرم. بند ساعت من هم مثل بند ساعت پدرم مشکی بود اما بندش پاره شد و یه بند جدید براش انداختم، اینبار قهوه ای.
پدرم توی خونه همیشه ساعتش رو می ذاشت رو میز غذا خوری و من هم وقتی می رفتم خونه می ذاشتم کنار ساعت او.

+دقتتون خوبه



خدا رحمت کنه پدرتون رو

اشک منو با پست چند تا بعدتون درآوردین :(

راستی کجا خونه خریدید جسارتا؟ ما هم دنبال خونه ایم

پاسخ:
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
جنت آباد شمالی
اگه بهم بگید که چه مقدار پول برای خرید خونه کنار گذاشتید ( با وام و بدون وام)، خونه ای که میخواهید بخرید چه ویژگی هایی داشته باشه، متراژ، سن و ... شاید بهتر  بتونم راهنمایی کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی