... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

لطیفه تلخ

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

1)

شیخی به میان قومی رفت و گفت:

می خواهید احکامی به شما بیاموزم که در دنیا و آخرت سعادتمند شوید؟

آنها یکصدا گفتند:

" نــــــــــــــــــــــــه "

شیخ ضایع شد!

و آن قوم قرن ها به خوبی و خوشی زندگی کردند.


2)

کمپین گرفتن زن ایرانی ممنوع

.

.

.

.

.

.

زن نگیرید تا شاید وام ازدواج رو هم کردن 25 میلیون.


3)

لطیفه تلخ:

یک روز جرج بوش و اوباما نشسته بودن و باهم صحبت می کردن که یکی از دوستاشون وارد میشه و می پرسه: درمورد چی دارین صحبت می کنین؟

جورج بوش می گه: داریم نقشه می کشیم که جنگ جهانی سوم رو راه بیندازیم.

دوستشون می پرسه: خوب که چی بشه؟

بوش می گه: که یک میلیارد مسلمون و آنجلینا جولی رو بکـُشیم!

دوستشون با تعجب می پرسه: آنجلینا جولی!؟ اون رو دیگه برای چی میخواین بکشین؟

جورج بوش هم رو می کنه به اوباما و می گه: دیدی گفتم؟ ملت بیشتر نگران آنجلینا جولی هستن تا اون یک میلیارد مسلمون!




باید تا یک - یک و نیم ماه آینده جنس کف اتاق خواب‌ها و ایضا پذیرایی را از بین سنگ/سرامیک/پارکت لمینت مشخص کنم. در شرایط مشابه کدام را ترجیح بدهم آیا؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰

نظرات  (۵)

۰۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۵ شباهنگ (تورنادوی سابق)
کم هزینه ترین و ساده ترین حالت ممکن!
پاسخ:
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هزینه برام مهم نیست...

به دنبال بهترین و شیکترین حالت ممکن هستم.

شما فرض کنید که همه شان در یک order قیمتی هستند. 
سازنده به ما گفته که چه سنگ-چه سرامیک و چه لمینت قیمتی که برایشان در نظر گرفته متری 40000 تومان است. اگر بخواهیم مدل بهترش رو انتخاب کنیم باید اختلاف قیمت را بپردازیم. درنهایت 1-1.5 میلیون فرق خواهد داشت.
۰۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۲ شباهنگ (تورنادوی سابق)
خب من نظر خودمو گفتم
برای اینکه برام مهم نیست کف زیر پام جنسش از خاک باشه یا سنگ یا چوب یا طلا
برای همین گفتم ساده و کم هزینه
اصن شما بگو مفت
بازم میگم اونی که ساده تره
اونی که تجملش کمتره

تازه شما که قرار نیست کف خونه رو تمیز کنی! اون مامانِ بیچاره یا خانوم خوشبختت قراره هر روز طی و جارو بگیره دستش بشوره و بسابه
از این منظر هم به قضیه نگاه کنید و کفپوشی تهیه کنید که سهل النظافة باشه
و با تمام علاقه و احترامی که به رنگ سفید دارم، به چوب! رای میدم

3 تا لطیفه گفتید، منم یه لطیفه هم اکنون به دستم رسید گفتم بیام به سمع و نظرتون برسونم
طرف میگه بابا اینهمه میگن جلال آل احمد , جلال آل احمد مگه چیکار کرده یه کتاب بوف کور نوشته دیگه 
بهش میگن بوف کور کتاب صادق هدایته! 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

میگه : بیا تازه اونم صادق هدایت نوشته

پاسخ:
ممنون از نظر لطف و لطیفه تون.
من هم از همین منظر می گم.
با چهل هزار تومان چقدر قابلیت تجمل وجود دارد؟
خونه خودمون کفش سرامیک سفید بود، پدر مادرم در اومده بود اونقدر سرامیک ها رو دستمال کشید و تمییز کرد. تازه سرامیک بعد مدتی ترک بر می داره.
سنگ خوبه و مشکل شکستکی و ساییده شدن رو نداره. فقط یه مشکلی که داره سرده. تازه با اون پولی که ما می خواهیم بدیم بابت کفپوش سنگ انتیک درجه یک که نمی زنن، سنگ صلصالی که کلی رگه داره.
پارکت (چوبی) از نظر سرما و ظاهر خیلی خوبه اما بعد از مدتی پوسیده می شه، حشره جذب می کنه.
لمینت چیزی شبیه پارکت است اما با این تفاوت که یه جای چوب خالص از ملغمه از چوب و پلاستیک استفاده شده. ظاهرش عین پارکت هست اما مشکل حشره و ... نداره. مقاوم تر و طرح بندی هاش بیشتره. از پارکت هم ارزون تره. این هم یه مشکلی داره اینه که نیست که با چسب به زمین می چسبونند بعد مدتی ممکنه چسباش بره و بین تکه های لمینت فاصله ایجاد بشه. از آنجایی که تجربه لمینت رو ندارم سوالم بیشتر از این بابت بود که آیا این دروغی که درباره لمینت می گن راسته یا از خودشون درآوردن.


تمام سعی خودم رو می کنم تا خونه ای تهیه کنم که مادرم رو خوشحال بکنه. مادرم از خونه 200-300 متری می خواد بیاد تو یه خونه 80 متری. اون هم از اون خونه شیک و خوشگل. تازه باید کلی از وسایل خونه قبلی مون رو بذاریم همون جا و بیایم چون تو اینجا جا نمیشن (فرش ها و مبل ها، لوسترها،...). شاید حداقل بشه با چهار تا تیکه کابینت قشنگ و کفپوش کمی این شرایط رو تعدیل کرد.
درسته پدرم بازنشسته بوده و تاکسی می رونده، درسته درآمد آنچنانی نداشتیم و حقوق ماهیانه پدرم با تاکسی به حدود 1.5 تومن می رسیده اما از نظر خودم زندگی خوبی و مرفهی داشتیم. برکت داشته زندگی مون. من راضی بودم. حقوق 1.5 تومنی تو این دوره زمونه شبیه یه شوخیه. همین شوخی بودن قضیه است که باعث می شد و میشه و تا ابد هم خواهد بود بعضی از این خاله خان باجی های فامیل که فکر کنند پدرم رئیس بانک عمه شون بوده (فی قلوبهم مرض) و ... . مادرم من از یه خانواده مرفه ه، نمی تونم اجازه بدم کمبودی رو احساس بکنه.

سخته که " از عرش به فرش آیی "
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۰ مستر نیمــا .
سرامیک بهترین انتخابه
پاسخ:
:)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۱ شباهنگ (تورنادوی سابق)
با این تفاسیر، اولویت، خوشحالی مادرتونه
پاسخ:
نعم
:)
سلام
به نظر من به سلیقه ی مادرتون بعد از اینکه این توضیحات رو شنیدن  رجوع کنید:)
در ضمن من همون مریمِ کلاغ پر هستم :)
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی