... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

روز اول...

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ

همیشه روز اول خوابگاه سخته

دیروز روز اولی بود که در خوابگاه جدیدم مسقر شدم

سه هم اتاقی جدیدم قبل من اومده بودند و جاگیر شده اند.

خب مشخص است، هر کی دیرتر برسه باید ته دیگ بخوره

خوابگاه جدید تمیزتر از قبلی است، دسترسی اش به دانشگاه و مترو بهتره

اما اتاقاش در بهترین حالت نصف قبلی ه.

تخت طبقه بالا به من رسیده

اتاق چهار تا کمد داره که یکی از کمدها عملا پره، ستون کنار دیوار رو قاب کردند و براش در گذاشتند تا شبیه کمد بشه در حالیکه توی کمد پر است از ستون.

وسیله هام (کتابا، لباسا، پتو، ساک ) گذاشتم یه گوشه تخت. بالاخره خودم رو یه جوری جا می دم.

احتمالا بیشتر از یک ماه مهمون این خوابگاه نباشم.


+ زدند جون یه عده جماعت رو گرفتند، و حالا برای دادن ویزا به وزرا ما طاقچه بالا می ذارن. ما هم انگار نه انگار پا شدیم رفتیم نیویورک، آشتی کنون. موضع ما هم شده اینکه " عربستان باید در بازگرداندن اجساد مطهر تسریع کند " . یعنی یکی تو این مملکت پیدا نمی شه پا شه یه سیلی بزنه دم گوش این پنگوئن ها.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷

نظرات  (۲)

تجربه کردن زندگی تو خوابگاه به نظرم خیلی جالبه..!
پاسخ:
بله خیلی جالبه، جالب تر میشه وقتی که در عرض یک سال مجبور سه بار دمپایی هات رو بدزدند و یکبار هم کفش ت رو. بگذریم از چاه های گرفته و دستشویی و حمام های کثیف. بگذریم از سوسک و ساس...از هرچی بگذریم از دلتنگی برای همینا نمیشه گذشت
خب من درکی از زندگی خوابگاهی ندارم
ولی از دور برام جالبه..
پاسخ:

سختی های خاص خودش رو داره اما اگه دوستای خوبی داشته باشید بهتون خوش می گذره.
گاهی خوابگاه جمع اضداد است
و
این اجتماع ضدین باعث خنده می شود. مثل لرل و هاردی!