... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

خدا رو شکر می‌کنم که کلی یادگاری از پدرم برام مونده.

کم کم از یادگاری‌هاش می‌نویسم.

یه چیزای دارم که خودم هم دلم نمیاد ببینمشون.

من معمولا وقتی با تلفن صحبت می‌کنم مکالمات رو ضبط می‌کنم

D:\مکالمه\PhoneRecord

تا به امروز 1390 تا فایل ضبط شده که اولیش مربوط میشه به 11 دی سال 1388. بازش نکردم که ببینم اون طرف خط کدوم آدم خوشبختی بوده اما می دونم که مال گوشی قدیمی م بوده (k800i).

اون موقع نمی‌دونستم برای چی ضبط شون می‌کنم اما حالا به ارزشش پی می‌برم

هر حرفی که بزنید ممکن است در دادگاه علیه تان استفاده کنم

نگی که نگفتی


سه تا فیلم هندی کم را به اینا اضافه کنید که توی یکی شون تصویربردار، کارگردان و بازیگر فیلم خودشه و در تنهایی داره با من صحبت می‌کنه.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰

نظرات  (۱)

فیلم هندی کم رو اول فیلم هندی خوندم
خواستم کامنت بذارم که یا شیخ، شما و فیلم هندی!؟؟؟؟؟؟

خیلی خوبه که مکالمه هارو ضبط میکنید
منم همه چیو نگه میدارم
بعدا به درد آدم میخورن