... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

استاد شماره دو

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ق.ظ

رفتم پیش استادم و گزارشی از کارای نکرده ام بهش میدم.
بهم میگه حقیقتش دلم زیاد برات نمی سوزه، یعنی بیشتر دلم برای مادرت می سوزه
بالاخره تو زن می گیری و می ری دنبال خونه و زندگی اما این مادرته که باید تا آخر عمرش با این شرایط زندگی بکنه.


دیشب زنگ زدم خونه مادربزرگم

مادرم هم اونجاست

اولش با مادربزرگم صحبت کردم

همین که گوشی خواست بده به مادرم پدربزرگ پرسید کیه زنگ زده؟

مادرم گفت محمده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳

نظرات  (۲)

سلام

خیلی هوای مادرتونو داشته باشید,خصوصا در آینده و سالهای بعد که شاید اتفاقات جدیدی در زندگی خودتون رخ بده

بیشتر به محبت و حمایت شما نیاز خواهند داشت.

پاسخ:
علیک سلام

سلام.
ممنون بابت تبریک خونه (وبلاگ) جدیدم
نمیدونم چی بگم
چند وقته وقتی میام اینجا (این وبلاگ) حس میکنم بلد نیستم کامنت بذارم :(
پاسخ:
علیک سلام