... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

غذا

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

میگن چرا غذا نمی‌خوری؟

چرا کم می‌خوری؟

یادم نمیاد قبل از اینکه پدرم خونه بیاد غذا خورده باشم

حالا بدون پدرم چطوری غذا از گلوم پایین بره؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵

نظرات  (۳)

بدون پدر...


عید که اومدم خونه 
بابا مسافرت بود
وقتی برگشت من تهران بودم
حالا اومدم خونه بازم مسافرته
وقتی برمیگرده که من تهرانم
...
سخته
پاسخ:
پدر شما برمیگرده
اما
دیدار من و پدرم موند به قیامت
وقتی با دیدن تبلت یاد اون پستی افتادم که با تبلتی که برای پدرتون خریده بودید نوشتید...

چه قدر این سه تا پست آخرتون بد بود...
خدا بهتون صبر بده...
پاسخ:

آره، همون تبلت الآن جلومه!

تازه کلی پست بد دیگه هم دارم، که بمونه برای بعد.

 

خدا به مادرم صبر بده

 

سلام
خدا به شما و همه ی عزیزانتون صبر بده
فقط صبر صبر

پاسخ:
سلام
ممنون