... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

من لم یشکر المخلوق ... است

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ
سلام
دیروز سرکار بودم که دوستم زنگ زد
که
به چه نشسته ای بیا که دارن از خوابگاه بیرون مون می کنند
چرا؟ تا دیروز که می‌گفتند یالا بیاین پولتون رو بدین، حالا که گرفتن می‌گن بفرمایین بیرون ( البته من هنوز ندادم چون مسئولش نبود)
گفتند از فردا خوابگاه بسته خواهد بود تا حدود دو هفته دیگه، جهت انجام تعمیرات.

جا دارد اینجا تشکر کنم از مسئولین دانشگاه که شب می خوابند و صبح پا میشن و تصمیمات انقلابی می‌گیرند.

از مسئولین خوابگاه هم بی خود و بی جهت سپاسگزارم.

یک تشکر دیگه هم بکنم از مسئولین دانشگاه بابت بستن اکانت تغذیه اینجانب.

در کل مسئولین دانشگاه ماه رمضونی خیلی هوامون رو دارن.

+ یک سوال اساسی: آیا مسئولین دانشگاه هم راضی میشن بچه‌های خودشون توی ماه رمضون، بدون غذا، با کلی فشار درسی و غیر درسی آلاخون بالاخون بشن؟

+ دیروز رفتم آشپزخونه که از آبسرد کن آب بخورم تا شاید اعصابم از اعصاب خورد کنی های هم اتاقیم آرام بشه که دیدم گربه بی شعور رفته توی سینک ظرف شویی آفتاب بالانس می‌ره. منو دید پرید پایین. چنان شوتش کردم که درس عبرتی بشه برای خواهر/برادرش که شاید ماجرا بود.

+ دیشب توی خواب احیا گرفتم، سوال نفرمائید.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵

نظرات  (۲)

:))))) من اگه اون گربه رو میدیدم در جا سکته میکردم
اکانت تغذیه من که همیشه بسته بود ولی چند ماهه شریف! ایمیل شریف منم بسته
اساتید هم از اون طریق مکاتبه میکنن باهام
کلی دردسر شده برام
کلاً نمیدونم فاز دانشگاه چیه که به هر روشی متوسل میشه برای اذیت کردن آدم!!!
خدا صبرت بده.
راستی چی کار میخوای بکنی؟
پاسخ:
:)))
نگران نباش، یه کاریش می کنم
خوابگاه که اوکی شد اما غذا بی غذا.
از همون سبد کالایی که فرستادن تغذیه می کنم، عید فطر رو می رم خونه با خودم آذوقه میارم. خدا رو چه دیدی شاید زن گرفتم و مشکل غذا هم حل شد : دی