... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

خجالت هم خوب چیزی ه ۱

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

از اون جایی که اون کارخونه و یا کارگاه و حتی شرکت مذکور کچلمون کرد که تو رو خدا بیا و تنهامون نذار، حتی شده هفته ای یک روز!!! بنده تصمیم گرفتم یک ماه به صورت نیمه وقت برم بعدش فکرامو بکنم و تصمیم بگیرم که نروم.

از همون اوایل به دنبال اولین بهانه ای بودم که کارم رو ادامه ندم،دلیلش هم مسیر نسبتا صعب العبورش(!) هست. امروز فهمیدم یکی از بچه ها که با من اونجا مستخدم شده از قم پا میشه میاد. صبح ها بعد سحر راه می افته میاد اونجا، هفت میرسه اما ساعت کاریش از هشت حساب میشه :( اینو وقتی میذارم کنار حقوقش که کمتر از منه احساس می کنم که باید کمی بخاطر بهونه های الکی خجالت بکشم.

البته خجالت کشیدن من چیزی از بار مسئولین نسبتا محترمی که مسئولیت تأمین کار این قشر از جامعه را دارند کم نمی کند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳

نظرات  (۳)

عالی بود.خوشحال میشم به وبم سربزنی
آره به نظر منم خجالت چیز خوبی به نظر میرسه :دی

راستش من بیشتر از همه چیز از اون دو تا سگ ترسیدم که توی مسیرش هست :(

یکی از دلایل اصلیم این موضوع بود :دی