... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

گاو

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

وسعت دید بعضیا به اندازه گردی شکمشونه.



امروز از صبح بیرون بودم
امروز هوا خیلی گرم بود، یه جهنم واقعی
عصری برگشتنی سر راه چند تا طالبی و یه مقدار وسایل سالاد گرفتم که افطاری خوابگاه از گلوم پایین بره.
خسته و کوفته رسیدم خوابگاه
اونقدر عرق کرده بودم که زیر پیرهنم چسبیده بود به تنم
رفتم زیر کولر دراز کشیدم و چند دقیقه ای خوابیدم
بعد چند دقیقه اومد
خواستم خرت و پرت هایی که گرفتم رو بچینم توی یخچال که دیدم جای خالی نیست.
بهش گفتم این هندونه نصفه ت رو بردار یه کم جا باز بشه.
گفت بذار بیرون می خوام بخورم.
رفت رو تختش پرده رو کشید و شالاپ شالاپ، خرپ خرپ شروع به خوردن کرد.
داشتم از تشنگی هلاک می شدم
حالم اصلا خوب نبود
جیگرم داشت آتیش می گرفت و طرف نشسته بود هندونه می خورد (نامرد!)
با این تشنگی و گشنگی بیشتر از یک ساعت درگیر درست کردن سالاد + ماست خیار + طالبی بودم.
رفتم ظرفا رو شستم
و
اتاق رو جارو کشیدم
و در تمام این مدت طرف روی تختش دراز کشیده بود و سریال می دید.
موقع افطار که شد انگار گرسنه اش شده بود
اومد سر سفره
یه کمی از غذامون بهش دادیم و شروع کرد به خوردن و تعریف کردن از سالاد و ماست خیار
اونقدری خورد که حس کردم اگه دیر بجنبم چیزی برای خودمم باقی نمی ذاره.

روزه نمیگیری نگیر
اما رعایت حال طرف مقابلت رو هم بکن

+ بیشعوری حماقت نیست و بیشتر بیشعورها نه تنها احمق نیستند که نسبت به مردم عادی از هوش و استعداد بالاتری برخوردارند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸

نظرات  (۱)

با جمله ی آخری موافقم

این مراعاته هم به همون شعوره برمیگرده

وسعت دیدم عالی بود