... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

مردان ونوسی

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ق.ظ

بعد از فوت پدرم اولین حضور رسمی م در میمونی های خانوادگی بود

عروسی



مادرم خیلی اصرار داشت که باید لباس شیک و پیک بپوشم تا ملت گمان نکنند با فوت پدرم به خاک سیاه نشستیم  و بدبخت و بیچاره شدیم

اصلا مادرم هر وقت منو میبینه بهم گیر میده که تو چرا لباس درست و حسابی نداری؟ جونانی ملت صد جور تیپ میزنند و به خودشون میرسند اما تو عینوهو پیر مردایی!

برای همینه که هر وقت میرم خونه باید بریم بازار که لباس بخریم

باز برای همینه که من سه تا شلوار و چهار پنج تا پیرهن نو دارم و با این وجود دیروز و پریروز رفته بودیم بازار که باز هم پیرهن و شلوار و حتی کت تک و یا کت و شلوار بخریم و خدا رو شکر چیزی که من بپسندم و او بپسنده یافت نشد. پرانتز باز ...اصولا لباس خریدن من مصیبت عضمی ایست که در تاریخ باید بنویسند، شاید یه هفته طول بکشه که بتونم چیزی پسندمه رو پیدا کنم...پرانتز بسته.


دو تا شرط کردم که برم عروسی

۱. از آنجایی که ممکنه اونقدر خوشتیپ بشم که با داماد اشتباه بگیرند مرا، یه نشونه ای چیزی بذارند که ملت از این جهل مرکب در بیان

۲. دست زنا و دخترا چاقو ندن که نمی خوام خون و خونریزی بشه



هر مردی اندرونش یه بخش زنانه داره، همینه که باعث میشه توی عروسی پاشه برقصه
اونم رقصی که زنانه گی خودش رو به رخ بکشه


این روزا بیشتر از همیشه خاله م رو دوست دارم
چون حس می کنم مادرم بیشتر از همیشه دوستش داره 
و خاله م هم بیشتر همیشه مادرم رو دوست داره
به این میگن دوستی متقابل

دختر بزرگ خاله کوچیکه
بای بای
دلم برای روزایی که باهم  بچگی مون رو گذروندیم تنگ میشه
ان شا الله که خوشبخت شی


یه عده هم هستند که نقش خواجه ها رو بازی می کنند
نه مثل خواجه عبدالله انصاری یا خواجه حافظ شیرازی
مثل خواجه های حرم سرای قاجار که یه جورایی محرم بودند
تو عروسی هم همین خواجه آقا کله ش رو می کنه توی زنانه و مدیریت مجلس رو بر عهده میگیرد
وظیفه خطیر انتقال پیغام از مردانه به زنانه و برعکس برعهده ایناست
از اون خواهرانی هم که فکر می کنند توی عروسی همه داداش و پدر و دایی و ... شون اند حرفی نمی زنم. شاید بخاطر برون داد همون حس زنانگی مردان است که فکر می کنند اون سبیل کلفت ها هم مثل خودشون زن هستند. شاید هم تو این جمع مردی نمی بینند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۹

نظرات  (۲)

خط اول، میمونی: مهمونی
پاراگراف دوم، عضمی: عُظما (عظیم = بزرگ)
پاسخ:
اولیش عمدی بود
دومیش هم 
زیاد فرقی نمی کنه
مثل کبری که خواهر اکبره
یا ضغری که خواهر اصغره
یا مصیبت عظمی در شب پرداخت یارانه ها!
اگه عمدی بود و فرقی نمی‌کنی که هیچ. من آنچه شرط بلاغست با تو (شما) می‌گویم، تو (شما) خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال. اخیراً ابراهیم ابراهیمیان یه فیلمی ساخته به اسم آدت می‌کنیم. اتفاقاً اونم میگه عمداً این جوری نوشتم که به آدت، عادت کنیم.
عادت می‌کنیم. به این اوضاع اقتصادی و سیاسی هم عادت می‌کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی