... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

عمه خانم مملکت

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ

«امیر کبیر پس از شنیدن خبر ابقای شاهزاده موثق‌الدوله به حکومت قم، نامه جالبی به ناصرالدین شاه با این مضمون می‌نویسد: «قربانت شوم، الساعه که در ایوان منزل با همشیره همایونی به شکستن لبه نان مشغولم، خبر رسید که شاهزاده موثق‌الدوله، حاکم قم را که به جرم رشاء و ارتشاء معزول کرده ‌بودم به توصیه عمه خود ابقا فرموده و سخن هزل بر زبان رانده‌اید. فرستادم او را تحت‌الحفظ به تهران بیاورند تا اعلیحضرت بدانند که اداره امور مملکت به توصیه عمه و خاله نمی‌شود. زیاده جسارت است، تقی


رئیس سازمان بازرسی در حاشیه اجلاس مربوط به هفته قوه قضائیه در گفتگو با رسانه ها گفته اند: «مدیرعامل بانک رفاه ادعا می‌کند که حقوقی دریافت نکرده، اما مگر می‌شود، پول‌ها به حسابش رفته و فیش‌های حقوقی‌اش موجود است. همان زمان (یعنی خرداد سال گذشته)  "یک مسئول" اصرار کردکه ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود، حتی من مخالفت کردم و گفتم که او پرونده سنگینی دارد اما متأسفانه با اصرار و لابی آن مسئول، این فرد رئیس بانک رفاه شد.»

«آیا قوه قضائیه می‌توانست کاری بیش از این کند؟ این مسئول الان اینجا بود و من به او گفتم که شما فشار آوردید» 



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹

نظرات  (۴)

اومدم به یاد قدیما یه کامنتی بذارم این کامنتدونی یه کم جون بگیره و منور بشه به قدوم گرانقدر بنده

1. شاید این مدیر عامله راست میگه؛ مثلا من خودمم چند وقته حقوقی دریافت نکردم، و اگه دقیق‌تر بگم، کلاً از این پروژه هیچی دریافت نکردم، ولی 5 میلیون و ششصد و هشتاد تومن فیش به اسممه و 5 تومنشم دو هفته دیگه قراره به اسمم بشه و حتی پاداشی هم به اسممه و فعلاً فقط به اسممه.
2. از همین یک نامه هم می‌شه فهمید که چرا سرنوشت امیرکبیر به حمام فین کاشان ختم شد.
3. البته یه عده یه سری نقدها هم داشته‌اند برای این نامه:
بخونید که اگه چهار تا مخالف، نقدش کردن یه جوابی براش داشته باشین

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C_%D9%85%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%A8_%D8%A8%D9%87_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1

4. و من الله توفیق.
اومدم به یاد قدیما یه کامنتی بذارم این کامنتدونی یه کم جون بگیره و منور بشه به قدوم گرانقدر بنده

1. شاید این مدیر عامله راست میگه؛ مثلا من خودمم چند وقته حقوقی دریافت نکردم، و اگه دقیق‌تر بگم، کلاً از این پروژه هیچی دریافت نکردم، ولی 5 میلیون و ششصد و هشتاد تومن فیش به اسممه و 5 تومنشم دو هفته دیگه قراره به اسمم بشه و حتی پاداشی هم به اسممه و فعلاً فقط به اسممه.
2. از همین یک نامه هم می‌شه فهمید که چرا سرنوشت امیرکبیر به حمام فین کاشان ختم شد.
3. البته یه عده یه سری نقدها هم داشته‌اند برای این نامه:
بخونید که اگه چهار تا مخالف، نقدش کردن یه جوابی براش داشته باشین

4. و من الله توفیق.
5. چرا کامنتم اون جوری ثبت شد؟ :(
به دلیل دراز بودنِ لینک و گند زدن به نظر گهربار بنده دوباره و به صورت جداگانه درج می‌گردد:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C_%D9%85%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%A8_%D8%A8%D9%87_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1

منبع اون پاراگراف اول رو لطف می کنید بگید؟خوشم اومد خیلی
پاسخ:
این نامه منتسب به امیرکبیر هست
اونچه که برام مهم مهم بود «ما قال» بود نه «من قال»
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/نامه‌های_جنجالی_منسوب_به_امیرکبیر
حتی اگه جعلی هم باشه چیزی از ارزش های عبارت کم نمی کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی