... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

کمی دیر شده است برای از خواب بیدارشدن...

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۵ ب.ظ


70 %باهاش موافقم!




مملکت فشل که میگن همینه.
داره نزدیک به یک سال میشه که از فوت پدرم می گذره اما هنوز که هنوزه هزینه کفن و دفن پدرم که جز تعهدات آموزش و پرورش است پرداخت نشده. مسخره است نه؟ قراره این پول کمک خرجی باشه برای هزینه مراسم اما فکر کنم به سالگردش هم نرسه!
پولی آنچنانی نیست(حدود 800 هزار تومنه!) که بشه روش حساب وا کرد. بحث سر اینه که کلا ملت رو مسخره کرده کردند، بگو اصلا تو مملکت ما همچین چیزی تعریف نشده است، چرا الکی سر ملت منت می ذارید؟ جمع اش کنید بگید ما به این چیزا اعتقادی نداریم. یه حکم شرعی هم براش جور کنید که حرام است شدیدا ! این رو هم می ذاریم کنار اون n تا چیز دیگه که توی مملکت ما تعریف نشده است. اصلا هم ناراحت نمی شیم و به روی خوشگل خودمون نمیاریم که همچین چیزی نداریم که خدای نکرده ناراحتی از بابتش روی صورتمون خط و چین و چروک بندازه. فقط تو خدا جمع اش کنید بره.


+ به خاطر پیشامدی که سازماندهی و اجرا شد رئیس کل بیمه مرکزی استعفا کرد! آخی...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲

نظرات  (۳)

آقای رییس کل انقدری کنده بود که استعفا هم بده بتونه راحت زندگی کنه!
البته اینا اگه از یه جایی بیان بیرون مطمئنا قراره یه جای بهتر تر برن.
یکهو چندسال دیگر اقای رییس میشود اقای وزیرِ پاکدست و دوباره...
و جا داره ذیل همین پست، و در راستای اوضاع مملکت مذکور تشکر بکنم از رئیس پروژه و مسئولین و ناظرین و دست اندر کاران پروژه‌ای که سه ماه پیش 10 هزار داده رو بین چهار نفر تقسیم کردن و به تنها کسی که انصراف نداد و پا پس نکشید و داده‌هاشو به موقع و کامل تحویلشون داد گفتن این سی چهل درصدِ حقوقو بگیر بقیه‌شو بعداً میدیم.
اونم چون نصف داده‌ها رو داده بود دوستاش انجام بدن، این سی چهل درصد رو به انضمام پس انداز خودش داد به دوستاش که اون بیچاره‌ها انقدر معتطل دستمزد عقب افتاده نمونن!
و بعد از سه چهار ماه، الان نه تنها خودش هیچ دریافتی نداشته، بلکه پس اندازشم صرفِ پروژه‌ی این رئیس بی‌شعورش کرده.
این بی‌شعور، به اون یارو کچله برمی‌گرده، نه دخترِ رئیس قوه‌ی قضائیه‌ی سابق که بنده خدا همین سی چهل درصد دستمزد رو هم از حساب خودش داد.

آیکونِ دانشجویی که کارد بزنی خونش درنمیاد هیچ، میخواد بره بزنه اون عوضیو از صحنه‌ی روزگار محو کنه!
فقط منتظرم یه بهانه‌ی اخلاقی در حدِ مثلاً صدا کردن به اسم کوچیک حتی! بده دستم تا بشورم پهنش کنم رو بند. حیف که ازم می‌ترسه و به تخصصم نیاز داره و بهانه نمیده دستم.

آیکونِ یه دانشجوی خودشیفته!
پاسخ:
بالاخره روزی می رسه که شما هم از رکود خارج بشید
ما ز که نالیم که هنوز حقوق برج ۹ پارسال رو نگرفتیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی