... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

کامنت ریاضی فیزیک

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ

سلام برادر
خسته نباشید
اگه یادتون باشه خیلی وقت پیش گفته بودم که کنکوری هستم و این حرفا 
میخواستم اگه میشه یه ذره در مورد رشتتون صصحببت کنید.
مثلا کسی که فوق برق داره کجا میره کار میکنه.شما مثلا الان مینویسید از جاهایی که پروژه برمیدارید مثلا پروژه های شما چطوریه؟چکار هایی میکنید/؟



سلام

اینو بخون:

http://khbartar.blog.ir/post/7852/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%BA%D9%84


اینها یک سری از واقعیات جامعه است. اگر باز هم تصمیم داری مهندسی بخونی بگو تا بیشتر منصرف ات بکنم :{

کامنت رو هم باز می ذارم تا اگه کسی خواست راهنمایی ت بکنه.


+ این لینکی گذاشتم به من هش ربطی نداره


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷

نظرات  (۷)

به نظر من بستگی به جنسیتتون هم داره
اگه خانم هستید، به این فکر کنید که بار اقتصادی خانواده روی دوش شما نیست و اگه آقا هستید اینم در نظر بگیرید که باید افراد دیگری رو هم ساپورت کنید
و نکته دیگه اینکه،
بعضی وقتا بعضیا استعداد خاصی و توانایی خاصی دارن که صرف نظر از جنسیت در قبال اون نعمت، مسئول هستن
و باید از این ویژگی خدادادی و نبوغشون استفاده کنن
با نظر ناشناس در مورد خانم بودن مخالفم!
مگه قراره همه دخترا تا ابد دستشون تو جیب پدرشون بره؟ پدر تا چند سالگی میتونه دختر و ساپورت کنه( البته اگه سایش بالا سر خانواده باشه )؟ یا مگه قراره همه ازدواج کنن( با توجه به بهم خوردن توازن تعداد دختر و پسر مجرد)؟شاید یه دختری بار اقتصادی خانواده رو دوشش باشه و خیلی حالات دیگه. داشتن درآمد تفکیک جنسیتی نداره.
-------------
 سوال کننده محترم صرفنظر از جنسیت شما ببین کجا پارتی داری همون رشته رو بخون. برق هم نخونی بهتره چون دانشگاه آزاد علی آباد کتول هم برق داره و مثلا خروجی هاش با توجه به همون فاکتور مهمی هم که گفتم در مپنا و توانیر و ... به راحتی میتونن جذب بشن، پس شما به این مقوله دقت کافی بنما!
و اینکه اصلا فکر نکن هر چقدر که زحمت میکشی قراره در بیاری، غیر از رشته های لوکس پزشکی و پیراپزشکی البته.اگه دبیرستانی هستی همین الان تغییر رشته بده برو هر چیزی غیر از ریاضی.
برای خانم ف.

خب چه اشکالی داره، خانم دستش تو جیب پدرش یا شوهرش باشه؟
ببین مثلاً من که الان کار میکنم
یه چیزایی میبینم که اذیتم میکنن
زیرآبِ هم زدن و دروغ و توطئه!
که با روحیه من سازگار نیست

وظیفه ی زن هیچ وقت کار کردن نبوده
زن حقشه که کار نکنه و زن باشه!
والا به نظرم خودآزاریه وقتی شرعاً و قانوناً حامی و ساپورت کننده داری، باز بری کار کنی
با سلام
به نظر من حتما نظر خانواده را در تصمیمی که می گیرید دخیل بکنید. در زمانی که من می خواستم انتخاب رشته کنم تاکید خانواده بر تجربی بود و بنده الا و بالله که باید ریاضی بخونم. کار به دعوا هم کشید اما من از نظر خودم کنار نکشیدم. حالا با اینکه در رشته خودم موفق هستم اما احساس می کنم حق من بیشتر از اینها بود و اگر تجربی می خوانم موفق تر بودم. خانواده با شناختی که از جامعه داشتند دلسوزانه راهنمایی می کردند اما من با غرور بی جا مخالفت می کردم.
شما ریاضی فیزیم هم بخوانید بدبخت نمی شوید، اتقاقا جا برای کار در این رشته به مراتب بیشتر از رشته تجربی است اما همزمان سطح در آمدش هم کمتر است. 

در پاسخ به ناشناس:
اگر طرف خانم هم باشد در این دوره زمونه نیاز به کار دارد به دو دلیل:
1. سطح درآمد آقا آنقدری نیست که بخواهد چرخ زندگی را بچرخاند
2. خود خانم هم روحیه اش عوض می شود.
پاسخِ ناشناس2:

میپذیرم که ممکنه
1- سطح درآمد مرد کم باشه و نتونه چرخ زندگی رو بچرخونه
و میپذیرم که با کار کردنِ زن
2- روحیه اش عوض میشه و اجتماعی تر میشه

ولی نمی ارزه در برابر چیزایی که از دست میدم
من نظر شخصی خودمو گفتم که حاضرم با اون "کم" بسازم و بمونم تو خونه و به قول شما روحیه ام عوض نشه
ولی چیزای دیگه رو داشته باشم
چیزای دیگه خیلی چیزاست
حداقل انقدر خسته نباشم (خسته از کار و درس) که مکالمات هر روز، یک ساعت تلفنی با خانواده ام رو به 1 الی 2 دقیقه در هفته کاهش بدم

+ لزوماً من درست نمیگم و نظر شخصیمه
ضمن اذعان به این نکته که اون ناشناس اولی خودم بودم! عرضم به حضور انور حضار که من اگه مرد بودم نه اجازه می‌دادم خواهرم کار کنه نه زنم نه دخترم نه مادرم نه خاله نه عمه نه مادربزرگ و نه کلاً اعصاب ندارم الان از دست رئیسم!
دنبال یه جایی بودم برای تخلیه‌ی دغدغه‌های امروزم و خب نمی‌خواستم اون یه جا، وبلاگ خودم باشه.

آیکون کسی که از صبح شصت بار به استعفا و انصراف فکر کرده و می‌دونه اگه بره، پروژه لنگ میمونه و واقعاً دلش میخواد بشینه گریه کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی