... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

ملامین (1)

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

این دخترای چینی دست از سر ما بر دارند صلوات...

چند دقیقه پیش یکی بهم زنگ زد

شماره اش: Unknown بود

از این شماره های Unknown قبلا هم داشتم، اما قبلن برای مصاحبه بود و استخدام برای یه جای حساس. با خودم گفتم حتما از همون جاست (روز سوم عید کدم اداره و شرکت و سازمانی بازه که بخواد به منو برای مصاحبه دعوت بکنه؟!)

گوشی رو برداشتم و گفتم: بله

گفت: Hello؟

گفتم: Hello؟؟!!

گفت: Is this Mr. Ramin A....؟

گفتم: Yes, this Ramin.

صداش قطع و وصل می شد و من نفهمیدم چی می فرماید. دویدم وسط صحبتش و گفتم:  excuse me, I can't hear you!

گفت: Ok, Ok,... . I will you send a message.

گفتم: That's Ok

گفت: See you later!

گفتم: See you!

بعد چند دقیقه بهم پیامک زده که:

Hi Ramin, good day!

Here is Memo from Fullwill.we know you from Iran exhibition last year. we're manufacture of solar pump inverter, frequency inverter and MCB. This is our website for your reference :

www.usfull.com

canton fair is coming,will you come to China in April? Please send me your opinion to my email, my email address is

memo@usfull.com

do you have whatsapp Skype wechat ID? My phone number is:

183********


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳