... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

زنجانی

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ

من حامی بابک زنجانی هستم.

نه به دلیل اینکه او را انسان صالحی می دانم. اتفاقا شک ندارم که او از قالتاق ها و شارلتان های درجه یک روزگار ما است. اما در اینجا از او حمایت می کنم به دلیل اینکه متوجه مظلومیتش هستم. متوجه هستم که آقایانی که مکرر سخن از ۲ میلیارد دلار می گویند، در مقابل هفده و نیم میلیارد دلاری که زنجانی با دور زدن تحریمها به ایران رسانده و دولت فعلی از همان مبلغ در حال ارتزاق است چیزی نمی گویند و باورم نمی شود کسی که آن مبلغ بزرگ را با دور زدن به ایران رسانده است حالا برای این مبلغ کوچک قصد فرار داشته است و صد البته این قدر شعور دارم که بفهمم دور زدن تحریمها محتاج استفاده از اشخاصی است مسلط به جعل هویت و ایجاد شرکتهای پوشالی و معاملات صوری و واقعا مضحک است که بعضی ها انتظار دارند کسی با رعایت روشهای شفاف و قانونی بتواند تحریمها را دور بزند. آری. دور زدن قوانین بین المللی یک آدم شارلاتان لازم دارد. اما استعداد شالاتانی برای خدمت به ایران استفاده شده است و آن کس که ضرر کرده است آمریکا است! والا تحریم کردن بابک زنجانی معنایی نداشت. و باز هم صد البته واضح و مبرهن است که همین بابک زنجانی تا زمانی که وارد پروسه دور زدن تحریمها نشده بود در مظان اتهام نبود و جایزه می گرفت و فعالیتهای گسترده اقتصادی و ورزشی داشت و تا زمانی هم که اسمش بر سر زبانها نیفتاده بود و لو نرفته بود با همان روشها مشغول دور زدن تحریمها بود و صد البته زمانی که اسمش لو رفت و اموالش در بانکهای خارجی بلوکه شد همه او را مفسد نامیدند!


11 تیر 94

خط ویژه...


اگه اهل آهنگ نیستید بذارید برای بعد اربعین

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸