... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

چاپستیک

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ
دمپایی‌هامون رو که تو خوابگاه قبلی راه به راه می‌دزدیدند
آخر سرهم کفش‌های کتونی م رو بلند کردند
دیگه چرا به قاشق رحم نمی‌کنید

ایها المسلمون با شمام، مگر پیامبر (ص) نفرموده که هرکس سیر بخوابد درحالیکه که همسایه اش گرسنه سر بر بالین بگذارد مسلمان نیست. منم این روزا تقریبا چنین شرایطی رو دارم. غذا برای خوردن هست اما قاشق ندارم. دارم با چنگال و ملاقه و کارد زندگی می‌کنم.

آیا برای تهیه یک عدد قاشق باید بروم و یک دست قاشق بگیرم؟
آیا صحیح است که برای یه قاشق پا شم برم خونه مون؟
آیا بنده باید قاشق های سلف رو بدزدم (موقتی)؟
آیا اصلا شما مسلمان نیستید؟

مصطفی یا فردا با یه قاشق پا می شی میای دانشگاه و تقدیمم می کنی و یا هر چی دیدی از چشم خودت دیدی.
نترس گدا! قاشق تون رو نمی خورم، چند هفته دیگه پسش می دم، گـــــــــــــدا. اصلا قاشق ملت که گلوی ما پایین نمی‌ره.

والسلام علی من اتبع الهدی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰

نظرات  (۶)

همین
باشه میارم برات، چند تا هم میارم.
گفتم چی میخوای بگی!
هر چیز دیگه هم خواستی بگو.
البته روش‌های جدید تری هم اختراع شده که می تونی ازش استفاده کنی!
پاسخ:
همین هم از سرت زیادیه.

استفاده از روشهای تکراری و مرسوم هیجان زندگی را کم می کند.
من یه دست قاشق دارم ولی خداروشکر اسمم مصطفی نیست ینی نه تو شناسنامه مصطفی ست نه مصطفی صدام میکنن :)))))
حالا منی که روز اولی که اومدم خوابگاه ینی همین یه ماه پیش یه دست ظرف شکوندم تکلیفم چیه؟
از پشت این تریبون میشه ندای هل من ناصر سر داد یا تریبونتون اختصاصی بود؟
خب تقصیر پست بود؛ در حفظ و نگهداری اموال بنده کوشا نبود
برم از بیمه غرامت بگیرم؟
آیا برای تهیه یک عدد بشقاب باید بروم و یک دست بشقاب بگیرم؟
آیا صحیح است که برای یه بشقاب پا شم برم خونه مون؟ اونم با این هزینه گزاف بلیت یا بلیط؟ یا حالا هر چی؟
آیا بنده باید سینی های سلف رو بدزدم (موقتی)؟
آیا اصلا پست مسلمان نیست؟
جهیزیه مامانم بود خب بفهمه سر از تنم جدا می‌کنه


پاسخ:
با توجه به تعداد بشقاب هایی که شکستید
پیشنهاد بنده:
یک دست بشقاب بگیرید

یادم رفت بپرسم عنوان ینی چی؟
الان یادم اومد
عنوان ینی چی؟
اسمش شبیه یه نوع خاصی از سرقته
پاسخ:
یعنی:
https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%86%D8%A7%D9%BE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9

یعنی دارم مجبور می شم به این رو بیارم.

عه!!!!!!!!!!!! من نمی‌دونستم به اینا میگن چاپستیک!!!

من نشکستم خودشون شکستن:(
چمدونمو باز کردم دیدم همه شون خرد و خاکشیر شدن :(((
ولی خب سابقه ام هم خرابه
سوء پیشنه دارم در این زمینه
البته بازم تاکید میکنم من نشکستم خودشون شکستن
پاسخ:

شکسته نفسی جز خصوصیات اخلاقی کاسه-بشقاب‌ها نیست.
۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۸ شباهنگ (تورنادوی سابق)
یه چیزی همین الان به ذهنم رسید گفتم بیام بگم که نگفته از دنیا نرم
به نظرم احتمال اینکه قاشقاتونو دزدیده باشن 7 درصده
به احتمال قوی قاطی آشغالا شده
آخه سابقه دارم در این مورد...
پاسخ:

باید محاسبه کنم چند درصده.
شما چطوری حساب کردید شد هفت درصد؟
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۹ شباهنگ (تورنادوی سابق)
از اونجایی که قبلاً کفشاتون دزدیده شده احتمال وجود دزد = 1 هست
حالا اگه همین دزد رو مورد بررسی قرار بدیم، وقتی وارد واحد شما میشه
احتمال اینکه کفشارو بدزده 50 درصد، (به دلیل سهولت امر سرقت و تسریع در امر فرار و نزدیکی شی مسروقه به دم در)
احتمال دزدیدن موبایل و لپ تاپ و دوربین و اشیایی از این قبیل 30 درصد به دلیل ارزش مادی بالا
و احتمال دزدیدن کیف پول و کتاب و پتو و اتو 10 درصده
در مورد ساعت، بستگی به مارکش داره (ینی احتماش شرطیه از اینایی که A|B می‌نوشتیم)
احتمال اینکه طرف بره وسایل آشپزخونه رو بدزده 5 درصد و احتمال دزدیدن محتویات یخچال هم 5 درصده
این درصدها با توجه به سهولت امر سرقت و ارزش مادی شی مسروقه و میزان نفوذ و سهولت فرار بر اساس تجربه تخمین زده شده و فرض مساله است

حالا باید این مساله رو حل کنیم که احتمال وجود دزد 1 هست و چند درصد احتمال داشته وارد اتاقتون شده باشه و اگه وارد شده با اون احتمالات ترجیح می‌داده چیو بدزده

در مورد احتمال ورود و میزان نفوذ دزد، حضور شما و هم اتاقیاتونو باید در نظر بگیریم و اینکه چه ساعاتی در اتاقتون حضور ندارید
و ساعاتی که حضور دارید چه قدر حواستون جمع ه

همه ی اینارو به علاوه عوامل دیگه رو که بذاریم کنار هم اون 7 درصد به دست میاد :دی
محاسباتش خیلی پیچیده است، به همین جواب آخر اعتماد کنید
پاسخ:


باشه، تسلیم
 قبول کردم