... ،

دارالمجانین

... ،

دارالمجانین

اگر گذرت به اینجا افتاده بهتر است بدانی که
"یه چیزت میشه"

طبقه بندی موضوعی

الکی مثلا خوشحالم

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ
بیشتر از اینکه حال خودم بد باشه ناخوشی احوال مادرم منو درگیر/دلگیر کرده

فقط منم که می تونم آرومش کنم، به همین خاطر بیشتر پبشش می‌مونم. اما وقتی هم که پیشش هستم کارای پدرم رو ول معطل می‌مونه.
کارای 40 ام
بهشت زهرا
بیمه پدرم که فکر می‌کردم قراره 60 م باشه روش برای رهن یه خونه توی تهران(مادرم را بیارم پیش خودم) حساب کرده بودم و حالا فهمیدم 25 م ه. اون هم معلوم نیست کی قراره پرداخت بشه
کارای حصر وراثت برای اینکه حقوق پدرم به مادرم انتقال پیدا بکنه
گشتن برای پیدا کردن یه خونه تو تهران
کاری رو هم که داشتم تقریبا دارم از دست می‌دم
درس و مشق هم که تعطیل

راستی اگه کارای حصر وراثت تموم بشه و بتونم تاکسی رو بفروشم می‌خوام با پولش یه ماشین برای مادرم بگیرم. پدرم هر شب مادرم رو می‌برد بیرون می‌چرخوند. بنده خدا پوسید اونقدر توی خونه نشست. رفت و آمد با تاکسی و آژانس هم براش سخته. فعلا به دنبال یه ماشینی هستم که مال یه خانم دکتر باشه و باهاش فقط می رفته مطب و برمی‌گشته. به نظرم 206 SD یا L90 مدل 85 بشه با پول فروش تاکسی گرفت.

حالم داره بهم می‌خوره، باباجون پاشو بیا کارات رو انجام بده. تو که راضی نمی‌شدی من آخ بگم حالا ببین چه کارا که نمی‌کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴

نظرات  (۲)

آفرین برشما..
حالا ماشین و بگیر هر وقت گرفتی ...)))::
برای پدر جز اینکه سلامت باشی ..کنارش باشی و راه درستی رو بری کافیه...
درست میشه همه چی,
میگذره...